:: کولی ::

شب من پنجره ای بی فردا
روز من ، قصه ی تنهایی ها
ماهی ام ، ماهی دور از دریا
هیچ کس با دل آواره ی من
لحظه ای همدم و همراه نبود
هیچ شهری به من سرگردان
در دروازه ی خود را نگشود
کولی ام ، خسته و سرگردانم
ابر دلتنگ پر از بارانم
کولی ام ، خسته و سرگردانم
ابر دلتنگ پر از بارانم
پای من خسته از این رفتن بود
قصه ام قصه ی دل کندن بود
دل به هر کس که سپردم دیدم
راهش افسوس جدا از من بود
صخره ویران نشود از باران
گریه هم عقده ی ما را نگشود
آخر قصه ی من مثل همه
گم شدن در نفس باد نبود
روح آواره ی من بعد از من
کولی در به در صحراهاست
می رود بی خبر از آخر راه
همچنان مثل همیشه تنهاست
کولی ام خسته و سرگردانم
ابر دلتنگ پر از بارانم
کولی ام خسته و سرگردانم
ابر دلتنگ پر از بارانم


------------------------------

راستی بچه ها سایت سلطان به روز شده سر بزنید حتما
نظرات 1 + ارسال نظر
وریا 1385/10/20 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.rahai1.blogfa.com

جهت اطلاع عموم:

وبلاگ رهایی فیلتر شد.



وبلاگ رهائی به مدت 3 ماه است که در راستای خبر رسانی و آگاه گری و مبارزه با اختناق ودیکتاتوری حاکم بر سرنوشت مردم ایران راه اندازی شده است.

در این مدت بسیار کوتاه تعداد بسیار زیادی از مردم از وبلاگ رهائی بازدید نموده و از وبلاگ و مطالب موجود در آن استقبال نموده اند.

اما تازگی در ادامه سیاستهای ارتجاعی و به شدت ضد انسانی رژیم جمهوری اسلامی ایران وبلاگ رهائی فیلتر شده است و امکان دسترسی به وبلاگ مذکور در داخل ایران وجود ندارد، اقدام به فیلتر کردن وبلاگ رهائی توسط دستگاه های سرکوب گر امنیتی و دولتی رژیم اقدامی غیر انسانی و در راستای سرکوب آزادی بیان، عقیده و فعالیتهای مطبوعاتی میباشد.

هر چند سیاست و بقای رژیم در ایجاد فضای سرکوب و خفقان میباشد و به جز این راهی برای ماندن بر اریکه قدرت ندارند، ولی تا کی میتواند به این سیاست کثیف خوشان ادمه بدهند بالاخره در آینده ای بسیار نزدیک مجبور میشوند که برای این همه جنایتی که در حق مردم در طی این 27 سال مرتکب شده اند حساب پس یدهند.

مطمنا با فیلتر کردن یک ویلاگ نمیتواند به اهداف خود برسند.

ما تصمیم گرفتیم که یک وبلاگ دیگری را به آدرسی که در زیر می آید راه اندازی نمائیم و در صورت فیلتر شدن مجدد وبلاگ باز هم وبلاگ دیگری را راه اندازی خواهیم نمود.

مبارزه تا سرنگونی جمهوری اسلامی ادامه دارد.

با تشکر:

وریا صدر پور

برهان دیوارگر

www.rahai1.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد