:: شبخون عاشق ::

شبخون عاشق

   

 یه ستاره  می درخشه  توی ظلمت شب ما

قلبش ازعاطفه سرشار توصداش بغض یه کوهه

روحش ازکینه هاخسته خوندنش اوج غروره

توروزای بی ترحم وقتی خوندن معصیت داشت

باصداش خورشیدومی خوند بذرازادی رومی کاشت

ساده بودمثل یه شبنم همه دنیاش یه صدا بود

صدایی که ترس ویاسو باخودش به قصه می برد

وقتی دردوغصه مردمشو باصلابت صداش فریادمی زد

وقتی عشق وغربت ترانه رو باصداقت نگاهش دادمی زد

گلدوناباغنچه هاشون خواب دشتومی دیدن

شاعرا باواژه هاشون سازبرگومی دیدن

وقتی ازرسول رستاخیزومرگ شب می گفت

وقتی ازهمیشه غایب وگلایه هامی خوند

مردم اززخم صداش بوی رهایی می شنیدن

جنگل جاری روتا روزمبادا می دیدن

حالاازاین وردنیا با توام شبخون عاشق

باتوکه صحنه دنیا غم ازازدیتودیده

وقتی توغربت تلخم لحظه لحظه می شکستم

وقتی توشبای دردم باغم واشک می نشتم

مرهم پاک صدات بود که منو دوباره نوکرد

قصه خاطره هات بود که گل حسرتو واکرد

یاورهمیشه مومن رفتنت کوچ صدابود

مثل مردن ترانه موندنت خواب خدابود

هرجای دنیاکه باشی نغمه هات تعبیرنوره

جاده وحشت پاییز باهوای توتمومه

 

نظر یادت نره رفیق

نظرات 10 + ارسال نظر
شیوا خالقی 1384/12/14 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.ashiva_4030

سلام من ای دی دارم و می دم امیدوارم درست انجام بدم ولی برای داریوش جون می دم از شما به خاطر این کارهاتون متشکرم در ضمن یک ای دی دیگم شیوا ـ۴۰۳۰ است اگه می تونید برام عکسهای این عزیز را بفرستید


مهرداد 1385/01/07 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.rah-e-man.blogfa.com

سلام.امیدوارم موفق باشی .درسته که دیگه نمینویسم ولی خوب بود اگه کپی میکردی یادی از ما میکردی.
در پناه خدا موفق باشی.

نگار 1385/04/08 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.sabre00sang.blogfa.com

سلام
خیلی حال کردم
واقعا کارت قشنگه .

ای ستاره ، ای ستاره غریب

ما اگر ز خاطر خدا نرفته ایم

پس چرا به داد ما نمی رسد؟

ما صدای گریه مان به آسمان رسید

از خدا چرا نمی رسد؟

منتظرت هستم تو وبلاگم.

جواد 1385/07/06 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام داریوش جون خیلی باهالی کاش تو هم چت می کردی اگه چت می کنی این ای دی رو اد کن karoo_d

داریوش 1385/10/22 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام . اسم داریوش هر جا باشه اونجا قشنگ میشه روزگار غریبیست نازنین

مهدی 1385/11/07 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام به قول نگار خانوم خیلی حال کردم
از دست عزیزان چه بگویم گله‌ای نیست
گرهم کله‌ای هست دگرحوصله‌ای نیست
---------------------------------------------------------------------
تو که معنای عشقی به من معنا بده ای یار
---------------------------------------------------------------------
اگه از داریوش عکس داری واسم بفرست ممنون میشم چون عاشق داریوشم حتی ایمیلم هم (چشم من) یکی از ترانه‌های داریوشه. بازم ممنون
‌ cheshme_man2003@yahoo.com

مهدی .گل اندام 1385/11/17 ساعت 02:40 ق.ظ

گله دارم من از دست خداهم گله دارم

احسان 1385/11/20 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام.اگه از داریوش عکس داری واسم بفرست ممنون میشم چون ای دی من shotoreparandeh_67 برام عکسهای این عزیز را بفرستید مرسی مرسی مرسی مرسی

نسترن 1385/11/21 ساعت 09:33 ب.ظ

داریوش تمام ناتمام همه ی عاشقاست...
اگه آهنگ من و دل رو دارین خیلی ممنون می شم بهم ایمیل بدین.
الهی همه ی داریوشی ها شاد و سرافراز باشن.

شیرزاد 1385/11/28 ساعت 03:44 ق.ظ

خیلی باهال بود مخصوصا این شعر شبیخون با اجازه شما اونو کژی کردم
دمت خیلی خیلی گرم انشاا لله همیشه زنده و پاینده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد