:: برگشت ::

                                       سلام من برگشتم دوباره به خونه قدیمی خودم 

----------------------------           -------------------------

به نظر می رسد که قلب شهر ایستاده است و تنها صدای گام سربازانست که در کوچه ها طنین می

افکند      اما ما هراسی نداریم .

چرا که در این سکوت               سر نیزه های قلم از کاغذ ها برخاسته و

در برابر سینه استبداد نشانه

رفته است

 ما تنها نبوده ایم . هیچگاه تنها نبوده ام

اینک تلاش و خروش خلق .با سلاحی دیگر به یاری رسیده اند

دوستان به ان کارگر حروفچین از من پیام برسانید :

 

این حروف را اماده کن"آزادی از راه میرسد"

                

هرکدوم از شما که بلده قالب فعلی بلاگ اسکای رو تغییر بده به ما هم بگه                                   

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی 1384/09/06 ساعت 07:10 ق.ظ http://lavashak.blogsky.com

سلام
اگر تبادل لینک می خوای بگو

برای من بنویس
عشق من لواشک

مجتبی سلیمانی 1385/04/13 ساعت 11:06 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد