:: مقدمه ::

با سلام خدمت دوستان:

 

این وبلاگ متعلق به همه هواداران داریوش هست و خواهد بود و

 

کسانی که از این وبلاگ دیدن می کنند دلیلی نداره که بخواهند

 

بدگویی از شخصی کنند اون هم در کامنت وبلاگ...

 

اکر همچین چیزی ادامه پیدا کنه من همه این کامنت هارو پاک

 

خواهم کرد...هر کسی باید احترام خود رو نگه داره اگه بحثی

 

چیزی هست با استفاده از میل برای یکدیگر میل بذارید...

 

هر چی من تحمل کردم دیدم که نه انگار بعضی ها می خواهند با

 

این کار وبلاگ رو خراب کنند و این رو هم بگم که داریوش تنها

 

خواننده ای هست که هنوز که هنوز هست آهنگ های سیاسی

 

که خونده به یاد مردم هست و همیشه خواهد بود...

 

پس رعایت کنید و احترام خود رو نگه دارید وگرنه از راه دیگه هم

 

می تونم این کار رو انجام بدم منظورم هم بیشتر به اون خانمی

 

هست که بیشتر کامنت ها رو گذاشته ولی همه اون ها بدگویی

 

هست ...از همین جا می گم که اگه پیامهاتون پاک شد ناراحت

 

نشید...

نوشته شده توسط یکی از هواداران داریوش...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشید 1384/06/24 ساعت 07:20 ب.ظ http://taranehchin.blogfa.com

با درود/از اینکه درباره ی داریوش مینویسی ممنونم/منم یکی از طرفداران داریوش هستم/دوست داشتی به من هم یه سری بزن

[ بدون نام ] 1384/07/22 ساعت 01:44 ق.ظ

من هم عاشق داریوشم ممنونم که از او مینویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد